Summa sidvisningar

onsdag 16 juni 2010

Groggtips: Ung Oxe

Hallå bloggen!


Nu var det ett tag sedan jag hörde av mig till er. Men jag har haft en hel del att göra dom senaste dagarna. Det är mycket med Conny och träningen och så är det ju fotbolls VM. Det är underbara tider, och vilka matcher det bjuds på! Jag som coach fokuserar inte enbart på själva matchen utan bedömmer även lagets respektive coacher.
Och jag måste säga att jag blev imponerad av Nordkoreas coach igår. Han hade en sådan pondus, han behövde bara ge blickar till spelarna och dom lydde hans minsta intentioner.

Nu är det Sydafrika-Uruguay som jag följer med spänning framför min tv på kontoret i Farsta Strand. Sen blir det en runda på Strandkrogen för att snacka lite skit och sedan soffan för att ta igen lite sömn.


Trevlig Kväll!

PS. Tidigare idag spelade jag in ett litet "groggtips" på hur man gör en "Ung Oxe". Det är en perfekt drink en solig "lill-Lördag" som denna. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar