Summa sidvisningar

onsdag 11 januari 2012

COOP FORUM


Idag var jag och handlade lite på Coop Forum, en jäkligt bra affär. Deras sortiment är utöver det vanliga. Dom har så mycket att välja på så att valet av affär inte är särskilt svårt.

+ (Positiva saker)
- Trevlig personal.
- Bra belysning.
- Stora luftiga ytor att röra sig på.
- Billiga priser.
- Bra erbjudanden.
- Otroliga mängder märken på pilsner. (Jag lovar dig det är nästan helt sjukt.)
- KALTENBERG, dom har min favorit bira...

- (Negativa saker)
- För mycket att välja på så att det nästan blir svårt.
- Blir oftast tungt att bära hem grejerna man köpt eftersom man kommer därifrån med mer än man tänkt köpa från början.



 

Jag och min kamerman Chrille Grillben spela in en liten vlog, där vi koncentrerar oss på det extremt breda sortimentet på pilsner. Titta och bedöm själva vad ni tycker...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar